Sidor

13 apr. 2016

Onsdag?

Int för att jag ycker dagarna går lite långsamt just nu, men de e FORTFARANDE onsdag! Jisses alltså.. 
MEN jag har mycket tid att äta frukost på mornarna. Min nya favorit är eko-yoghurt med granola, banan, kiwifrukt och passionfrukt! Nami!


Så idag har jag varit in med mina sjukintyg. Jag har fått 3 veckor till, men läkaren tror int jag kommer att fara tillbaka alls före förlossningen. 
Det känns nog lite tråkigt, men ska man va ledig så är det ju nog på våren och sommaren man skall vara det.

Så idag försökte jag komma på något att göra. Stickade typ 15 minuter före jag kom på varför jag slutade med sånt.
Jag läste några sidor i en bok, och kom fram till att jag inte klarar av att sitta tillräckligt bekvämt för att kunna njuta av en bok.
Så jag har städat lite. Enda tills det började värka. 
Så jag gick ut o gå en bit. En vääldigt kort liten bit blev de innan värken kom tillbaks och jag inte kunde lyfta normalt på fötterna längre.
Så jag har sorterat bodysar i storleksordning!
Och väntat på att Anders skall komma hem...

Till middag blev det något lite småhäftitt som gjorde sig dålig på bild; lårfile av kyckling med grädde, basilika, gräslök och purjolök. Det blev förvånansvärt gott!


Imorgon är det torsdag!
Då måst jag nog hitta på något vettigare att göra, än vad jag fått gjort idag...

Hade bra! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar