Sidor

15 apr. 2016

Helg!

Det bästa med helgen är att Anders är hemma med mig! 
Visserligen har jag inte varit så ensam i veckan heller, till exempel idag tillbringade jag typ hela dagen hemma hos Marika.. lunch, kaffe och lite lek med legotåg!


Undersidan av min yoghurtburk!
Ikväll har vi gjort en gemensam insats och städat lite. Riktigt fint blev de, det brukar ju bli så! Så nu ser vi lite tv och äter mycket vattenmelon!
Jag vet att jag borde äta lite mindre socker, men jag har lite svårt att inte äta frukt, dricka iste och mjöd med struvor.. men allt med måtta bara



Annars har vi gått över i v26 nu!
Så baby är ca. 31 cm lång o 900 g! Den börjar ju bli stor (de syns även något på magen). 
Och jag är ännu på sjukledigt, enda tills 3dje maj! Tänka sig..

Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar