Sidor

9 apr. 2016

Lördag

Idag har jag funderat ut några saker;
Varför gör de så ont i ryggen?
Varför hela tiden?
Behöver baby en röd eller blå bilstol?
Behöver baby ett brunt eller vitt skötbord?
Hurudant borde liggunderlaget på skötbordet vara?
Är det tulpanerna som börjar komma upp runt äppelträdet?
Kommer tulpanerna att börja blomma?
Hur kan det vara så varmt på terrassen?
Hur skall jag få bort alla hårstrån från filtarna?
Borde jag tvätta fönstren?
Vad skall säljas på findit?

Jag har lite för lite att göra hemma nu.
Men idag har jag fått bortstäda vinterkläder o vinterskor, och fått fram alla fina vårjackor o skor! Det känns så bra!

Idag har vi shoppat lite vid babystyle.. en säkerhetsstol till bilen och "snabblås" till den. I bara farten blev det en likadan som A&S har.. hoppsan..
Men vi vet ju den funkar då!

Sen blev de lunch med mina föräldrar som var i Vasa på väg på kalas. Vi var till kaffehuset August, dit har ja aldri vari förr! Riktig gid lunch fick vi; nötstek med bearnesås och klyftisar. Nami!

Hemma fortsätter vi kvällen med lite ryggjomppa och gladiatorer! Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar