Sidor

8 apr. 2016

Lite ett och annat

Idag har jag haft tråkigt.

Därför har jag hittat på saker att göra!
Jag håller på att planera en riktigt bra trip till Åbo i slutet av april! Hälsa på kompis, gå lite på stan, titta på våren... en liten resa helt enkelt! Egentligen hade vi tänkt fa till Ikea, men det kan fort hända att det inte blir så.

I maj tänkt ja tillbringa lite tid i Larsmo, bara för att jag kan. Nu beror ju de lite på huruvida jag är i jobb eller int, men utgående ifrån att jag är på jobb, så kan jag vara i Larsmo på helgen!

I juni tänkt vi ta ett par shoppingdagar... IKEA och shoppingcentret i Umeå! Anders tänkte ta en vecka ledigt i juni, så det borde finnas tid för sånt.  Så då kan vi åka på roadtrip, bara vi ♡

Trevlig helg!

Här är lite blommor i väntan på vår. Våra egna tulpaner har knappt
börjat kika upp ut marken ännu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar