Sidor

9 jan. 2016

Sista helgen ledig?

Enligt rykten så är detta sista helgen på ett tag som jag är ledig..
Det firar vi idag med grisfile med bearnesås och vitlökspotatisgratäng! Int går de nån nöd på oss int..

Idag var vi påväg ut o gå. Lite näsblod senare så var det bara jag som gick (stackars sambon!) Men jösses va skönt de e ute när de e sådär lagom kallt och solen skiner! Jag har dessutom hittat en så fin rutt att gå, så man kan titta pä alla nya och fina hus som de bygger i Böle. Synd bara då de står sä nära varandra, de skulle säkert va helt grymt snygga om de skulle få stå lite för sej själva

Igår återförenades jag med min favoritmössa. Den hade ja lämnat efter mej senast ja var med Marika l åt thaimat... men mössan väntade på mej på deras hatthylla! Tänk så glad man kan bli över en mössa! :)

Ute i friska luften

Vi har inte riktigt bestämt oss ännu om vi stannar inne idag eller lm vi far en sväng in till stan. Problemet är kanske lite att när vi vil börja fa hem, det är den tiden folk börjar komma ut? Och så är det glas på golvet lverallt och wcna luktar lite spyor...

Kanske vi stannar hemma!
Ha en bra lördag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar