Sidor

3 jan. 2016

Nytt år och nyårslöfte

Gott nytt år! 
Vi är visserligen inne på årets tredje dag redan, men bättre sent än aldrig..
Det blir ingen "årsresume 2015". Tyvärr. Det finns så många andra som gör det på sina bloggar, det behövs inte just och och just nu.

På nyår var vi hos syster o jenny! Vi hade småplock till mat; tänk att man kan sitta och mysäta i typ två timmar ♡
Till vårt tv-tittande hade vi en massiv skål med godis!
Där strax efter tolv smällde vi lite raketer..
Riktigt mysigt nyår!


Iår har jag ett bra nyårslöfte. Inget av dessa "jag skall träna mera", "sluta äta socker", "äta hälsosammare" bla bla bla...
Jag skall sluta med mitt onödigt aktiva konsumerande av kläder, skor, väskor, inredning och så vidare. 

Med detta hade jag tänkt spara en del pengar! Med tanke på mitt nytagna billån så kan ju det vara en bra sak.

Nästa vecka är min sista jullovsvecka. Jag har tänkt hinna städa här hemma, hälsa på några kompisar... inte sådär riktigt myki tror jag.

Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar