Sidor

31 dec. 2015

Julledigt

Snart har det gått två veckor av mitt jullov. Tänk vad tiden springer iväg!
Julveckan gick så hastigt! Alltför hastigt..
Många fina julklappar fick jag! En smyckeshängare, bok med smoothies, presentkort, saltburk, tidning, kudde, köksassistent.. 

På Annandagen blåste Staffanstormen hårt. Då var jag med föräldraskapet till Fäboda och tittade på havet. Verkligt mäktigt, stora vågor och riktigt bitande kallt!


På sönda var jag med flickorna till Vasa för att umgås med vår kompis och mellandagsshoppa lite. Fyndade en löjligt fin klänning, träja och två toppar. 
Hemma hos vår kompis så bakade vi pizza. Pizza med kyckling, fetaost, oliver, lök  banan, mango, ananas, svamp... åsåmågot till. Bacon? Många alternativ fanns det.


På tisdagen hade vi Annas babyshower! Det var så roligt att alla (utom 1) kunde komma! Hon blev verkligt överraskad!
Vi hade lite lekar, paketöppning, kaffe... det blev en riktigt lyckad kväll!


Onsdag fixade jag lån till bilen. 3 timmar tillbringade jag på Nordeas kontor. Jisses vad tråkigt! Men pengarna fick jag redan samma dag, så bilen fick jag köpt. Så nu är jag ägare av en toyota!


Idag är det nyårsafton! Slutet på 2015 och 2016 kommer att bli lite häftigt!
Det bästa med 2015 var nog att jag fick nytt jobb. Jag gick o skratta för mej själv hela kvällen efteråt! Att slippa ifrån commerce, få göra något roligare istället!
Och jisses jag trivs vid ÅA, de är så söta mina små stud.s! Trevliga lärare, bra arbetsuppgifter, dessutom börjar Marika där efter jul! Tänk va livet kan vara bra! 


Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar