Sidor

18 sep. 2015

Målarbok för vuxna

Sist jag var hemma hos Anna så låg det en målarbok på hennes köksbord. 
Fick lite flashbacks från när vi var små och hon hade en fin målarbok som hon var väldigt rädd om, och det var viktigt att man färglade bilderna fint i den.
Jag var dålig på att färglägga fint då jag var lite, ville helst att det skulle gå fortare än bra. 

"Målarbok för vuxna" är en hälsotrend, som skall minska stress och oro. Det är lite so  meditation, att måla innanför linjerna och färglägga bilderna i boken. 
Jag började måla lite i den så fort jag kom hem, det var riktigt mysigt faktiskt. 
Så i helgen skall jag dricka te och måla i min målarbok!

Min hittade jag på Suomalainen Kirjakauppa, men den lär finnas på Prisma, och lite billigare på nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar