Sidor

18 sep. 2015

CityStorm

Det är CityStorm i Vasa nu! Det liknar de tidigare Stormarna, men nu satsade alla butiker på att ha mågon produkt på 5euro! Visserligen var det inte såå bra produkter i alla butiker, men somliga butiker hade nog lyckats. Till exempel Aukia!

Jag hittade inte så mycket på rean. Men vid Vila hittade jag en överdel som jag hoppas passar med klänningen som är påväg från Nelly! Om inte den passar så är den fin ändå!


Jag gillar toppar med dragkedjor i midjan, jag har flera stycken...
Nu fanns det en sådan klänning vid Vero Moda! Hur fin som helst! Passar säkert till mycket. Måste hitta på något med sambon i helgen så att jag kan ha den!


Vila hade rea på toppar. 7,95€ på en massa toppar. Och då man shoppade där fick man också en rabattkupong på 15€ på vinterjackor!



Ja Aukia. Aukia hade väskor för 5€! Inte kan man ju missa ett sånt erbjudande! 
Riktigt fina läderväskor, fanns i svart o vitt. Sedan fanns det bruna väskor med fransar, men hur moderna fransar än må vara (eller var), så tycker jag faktiskt inte om dem..


Det var den shoppingen! Nu får jag nog lugna ner mig på den fronten ett tag..
Men ett par nya festskor kan det hända behövs till bröllopet, men får litese hur klänningen blir att se ut först..

Annars är jag ledig nu fre-mån! Riktigt skönt, sitter hemma och slappar som bäst och funderar över vad jag skall äta till lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar