Sidor

13 maj 2015

Onsdag

Idag regna de just nålite i Vasa. Mitt paraply gick tillome sönder då ja bara gick över torget, jösses alltså.
Var på jakt efter en sommarklänning och en hatt. Tänk va svårt de kan va! Hittade en orange o en blå. Ena va bara ganska lång o andra var maxi o ingen passade. O ingen fin hatt hittade jag.
Men kanske jag hittar nånting att shoppa på resan :)

Var o växlade lite mera pengar också, och blev så överraskad då jag kom till banken! Det var tomt! Det blev direkt min tur, hann knappt sätta mej ner. O snabb service av en liten tjej som kanske var ny o knappt kunde räkna pengar.

Imorgon är det kristi himmelsfärdsdag, vilket betyder ledig dag! Commerce är stängt den typen av röda dagar. Skönt me extra lediga dagar ibland!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar