Sidor

12 maj 2015

Ledig dag

Ledig dag! Va e nu betär än he!
en vecka kvar till semestern nu, en o en halv vecka kvar till Kroatien!

Har idag börjat dagen med att skrämma upp sambon 10 min innan han skulle fara på jobb. Bättre sent än aldrig. Då var jag också så vaken att 6.30 kändes som en helt ok tid att stiga upp. Såg en film om en familj som flyttade till ett zoo, åt croissant o drack kaffe och tvättade kläder. Fin morgon.



Har äntligen kommit mig för att ladda om mitt aktivitetsarmband igen. Har gått utan det ett bra tag, då det hade laddat ur helt och då måste de laddas till datorn för att få rätt klockslag. Jobbigt. Men nu är de på gång igen!


Idag var också en bra dag för ansiktsmask och fotbad! Fotbad för att mina fötter är trötta, torra och frasiga. Ansiktsmask för att det är ganska skönt! Hade en appelsin- och chokladmask. Kändes lite som  lera, men luktade verkligt gott! Kanske facet blir litw mjukare då å, med choklad som annars bara ger finnar.


Nej nu ska ja till stan o träffa Mirella! Vi ska på flyttrea, och jag skall köpa lite grejs inför resan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar