Sidor

3 feb. 2015

Lediga dagar

Hej hallå! Jag har helg! Två lediga dagar efter varandra är väl helg, har jag hört? Jag tänker se det som det iallafall.
Den lediga dagen till ära blev det långt morgonkaffe med croissanter till frukost, va e nu betär än he. 
Den rosa blomman blev klippt, i hopp om att de två knoppar den har skall växa till sig och börja blomma. En del av mig säger att det aldrig kommer att ske,men man kan ju alltid försöka.

Veckans långkok är grissida. Den har kanske lite för lite fett på sig för att bli bra, men nu är den iallafall i ugnen på 90-100 grader och skall vara där i ca. 5 timmar.

Klädtvätt står på programmet, och kanske en promenad. Jag brukar inte alltid göra så mycket på mina lediga dagar, men eftersom det skall göras så mycket imorgon så kan det behövas göras lite mindre idag..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar