Sidor

23 feb. 2015

Fifty shades of Grey

Filmen alla talar om! 
Filmen som hade premiär 14.2! 
Filmen som alla tycks tro att alla har läst! 

Jag har inte sett filmen. Delvis för att jag inte vill spendera en massa pengar på en film, som är baserad på en SÅ värdelös bok. Ja, jag började läsa boken. Jag kom så långt att Grey hade visat fröken Steel sitt "playroom". Det är sällan som jag ger upp en bok, men dedär skräpet orkade jag inte med.
Delvis för att jag inte vill.

Det finns många åsikter om filmen, vissa blev illamående; http://spotlife.se/kronika/fifty-shades-of-grey-far-det-att-vandas-i-magen-pa-mig/
Andra tyckte helt enkelt inte om konceptet;
http://blogg.improveme.se/katerinajanouch/2014/07/26/varfor-fifty-shades-bockerna-ar-ren-o-skar-skit/

Var o en med sitt, det är vuxna människor som far o ser filmen och de vet precis vad de far o se på. Det är porr på bio, de kanske skulle ha sett på det hemma också?

Men vi ska inte se den, vi lämnar hemma och ser på typ Aliens 3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar