Sidor

23 sep. 2013

Skor och böcker


Somliga dagar vill jag bara gömma mej i en låda. eller på annat passande ställe. idag är helt klart en sådan dag då jag bara ville springa och gömma mej i källaren för de hemska kunderna som besökte butiken idag. saker som visserligen inte var mitt fel, men de va ju åt mej de började härja bara för att de va nå fel på en sko!
Nåja, som tur va var ju butikschefen där och redde upp saker och ting, även om jag tror att hon blev aningen irriterad på mej idag hon också... och inte bara aningen...

Men nåja, jag behöver ju inte dit igen på flera dagar nu igen! Nu är det slutarbetsskrivande som gäller till 120%! märkte här för någon dag sedan att det är bara 5 veckor kvar tills skräpet skall in på språkgranskning!!! IIIIIKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men nåja, nästan 6 sidor blev skrivet igår, nya böcker lånade idag och nu skall det minsann skrivas!!! 
Mot kvällen blir det spinning-paus och matpaus, men utöver det är det nog lärdomsprovet som gäller...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar