Sidor

5 aug. 2013

Helgen och parkering

Semester i helgen då! Eller, ja, ledig helg kallar folk det kanske. Iallafall for jag hem för att fira min mamma!
Så, i helgen har jag ätit... mycket.... idag mår jag lite illa, men de beror nog inte på helgen.
Grillad abborre med nypotatis
Vi fick grillat! eller fisken blev ugnsstekt, köttet grillat dagen efter. gott de å!


Cheescake
Så, helgen gick undan, och väntar på nästa gång jag får fara hem igen! Får se hur det ser ut med sambons ledigheter och sådant, och passa in det med mina arbetstider. Med tanke på att sommaren lida mot sitt slut, så har jag kanske inte så mycket jobb kvar? Återstår att se...

Min parkering
Hittade ett fint ställe att parkera på idag! Taket sluttade brant neråt, men för sådana som har så liten bil som jag så gick det ju hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar