Sidor

15 juli 2013

syjunta o golf +

min mor skulle på syjunta, jag vila int va själv så ja kom med!
sen får man ju kaffe på sådana tillställningar... med dopp!

det roliga med resan var att jag fick köra golf+!!!!jösses va kul!! Förutom en jedrans surkärring som tyckte att jag skulle backa jättelångt på en smal väg med en okänd bil... de va mindre roligt, men de gick fint!

Rulltårta med grädde och jordgubbar

Kallrök lax på rågchips (favorit!!)

Blåbärskaka
Jag smakade visserligen inte på allt, och höll mej egentligen till lax-sössön, men annars var det en jättefin villa!

Morgondagen är fullspäckad; kaffe med kompis, kaffe med syster och senare ölkaffemed kompisar! Däremellan skulle jag behöva hinna umgås mera med föräldrarna! Man hinner med så lite när man är hemma så kort tid och så sällan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar