Sidor

16 juli 2013

Ledig och regn

Man ska int klaga på vädret har jag hört, men om det regnar de enda dagar man e ledig då, får man klaga då?
Inte de?
Nehe.
Men jag gör de.

Men dagens sällskap kan jag ju inte klaga på! Först Fredrikas med en väninna, sedan mot systers tills eftermiddagen, hem tillbaks till föräldrarna som skämmer bort en med plättar, glass och blåbär. Sedan med ett par väninnor till Friends på en härligt kall öl, och nu hem igen och sova. För det är ju jobb imorgon.

Jag hör till dem som väntar på augusti, men då får gärna augusti vara särskilt lång. Går detta att fixa?
Nej?
Nehe.

Så, imorgon bitti iväg söderut mot Vasa igen,stryka skjortan hastigt som bara va och sedan igen mot Replot! Sa jag att jag flyttat dit? De har jag iallafall. Och trivs gör jag, även om det hade varit skönt med en ledig dag till ännu, eller . Men det är som det är!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar