Sidor

12 juli 2013

Lediga dagar och aktiviteter


Jag är dålig på att få saker gjorda

De e så bara!

Eller så är jag lat. Eller då är det lite av båda.
Hursomhelst,att vara hemma hela dagarna för att fara till jobbet på kvällen suger!! (förlåt, mamma)
Men det är snart över, dryga 3-4 veckor kvar, ett par RIKTIGT jobbiga helger och sen börjar det bli färdigt med Arken för iår...

Slutarbetet går framåt, har idag skrivit en innehållsförteckning! Är ännu bekymrad över min empiriska del i det hela.
Men man skall inte se problemen i problemen, utan lösningar i problemen, för de har jag skrivit i mitt CV.

Nu är det helg igen! Det är lovat sol och värme, så det blir att springa hårt vi Arken i helgen! Vad gör man inte för att mätta andras magar, eller?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar