Sidor

26 juni 2013

Strampen, vin och väska

Nu har föräldrarna äntligen kommit hem! Så de kom via Vasa för att föri hit de saker som de tog med sej hem från Italien, bland annat alla våra viner! underbart god 

Vi for till Strampen på lunch, och jösses va de var naminami! Härlig salladsbuffé, otroligt god rödspätta med ljuvlig skaldjurssås till. 
Strampens salladsbuffa

Halstrad rödspätta med skaldjurssås

Min mask från Venedig
Om man hittar viner som heter La Gondola, två olika dessutom, så måste man ju nästan köpa dem. Och/eller ha dem hemma. Nu fattas bara en fin vinställning...

Alla mina viner!  
En väska jag blev vansinnigt förtjust i! En lite "must have"!
Väska!

Nu, mitt kära Arken, min andra bostad. Har man ett jobb man fullkomligt älskar, så är man gärna där ofta! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar