Sidor

1 juli 2013

Flyttat till Arken

Jag har praktiskt taget flyttat till min arbetsplats, för varför int! Där finns mat och människor, de finns de int här hemma. Eller ja, hem och sova måste man ju nästan nog...
Nu är det Juli! Vilket betyder en massa jobb! =)

Räksallad med vitlöksbröd
Jag fick testa laga arbetslista för nästa period! Det är verkligt bra övning... De va nog mycket svårare än jag hade tänkt mej! Vet inte riktigt hur många timmar jag har lagt på det, eller hur mycket jag egentligen slitit mej i håret över den, men nu är den klar! Skall visa upp den för chefen en gång, om hon råkar vilja se den innan jag slänger upp den på väggen vid Arken.

På lördag har vi dans! De ska bli spännande, min första dans för denhär sommarn! Hoppas på bra väder o MYKI folk! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar