Sidor

21 mars 2013

Torsda!

Idag fick jag mitt pass! jösses va de gick hastigt, de sa att de tar minst en vecka, 3 dagar senare fick ja de.
Alltid lika roligt att gå ti polisen, eller någå. Glashal stupbrant backe så att man säkert får få lugnt och försiktigt halva vägen dit! Varför skall korsholmsesplanaden vara så lång?

Karln fick en överraskning då han kom hem, hans nya favoriträtt; grisschnitslar med vitlökssmör och klyftisar!

Mat!

I stan fick jag också en massa saker. Eller massa och massa, till citymarket var jag iallafall. De finns mycket godis där... Har varit så vansinnigt snål nu i flera dagar, och nu när jag köpt så mycket ja texta, så e ja int lika snål nåmer? he va nu naa.. Får spara till helgen då bara.
Och efter ett besök till alko var helgen också räddad! Vi hoppas på besök, i vilket skick de än är.

Godis!

Nu blir det att sitta o vänta i en timme, på att väninnan skall komma hem från jobbet och förhoppningsvis ha lite energi kvar för att vara med mej! Hon skall ioförsej jobba igen imoron morn, men kanske en stund iallafall.

Imorgon hoppas jag det sker lite mera på hemtentfronten än vad det gjorde idag. Men idag lusta de int nålite heller. Jag har bara några veckor kvar i skolan, så jag har gått i skolan en herrans massa år nu, och jag har aldrig lärt mej att börja med nånting i god tid!! Alltid klar i sista minuten med allt? 

Helt otroligt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar