Sidor

24 jan. 2012

Sex och sånt

Idag skulle jag hålla mitt tal! Det gjorde jag också, de gick ganska bra... Lite lagom humor, tyckte lärarn, och extra humor blev de kanske när jag skulle prata om en glass... vad jag skulle säga var "chokladbitar och chokladkex".
Och vad slank det då inte ur mej?
Men knappast har Ben&Jerry's chokladsex i sin glass, eller så var det just därför den inte blev en så långvarig produkt på marknaden.
Ne nu avslutar vi dedär!

Hursomhelst har jar verkligen tröttnat på långa dagar nu! Idag var jag i skolan från 8.15-16-30! De känns lite onödigt läng de. Dessutom gick nästan halva första lektionen åt till att någon berättade om planerna för en resa, som jag endå inte får vara med på! Grr..

Nåja, nu är det bara att vänta på att sambon kommer hem, så vi får fara och handla mat nu nångång! Hungrig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar