Sidor

23 jan. 2012

Avbryt



Dehär är ja dukti på, avbryta folk! Mitt i allt då de håller på att säga nånting, så tycker jag att det är min tur att säga vad jag tycker om det, så blir det att avbryta. De e int direkt de att ja tycker att de jag tycker och vill säga e viktigare, de e lite mera de att jag plötsligt börjar tänka högt, eller plötsligt kom på nånting bra och bara slänger ur mej de.
Lite onödigt, just nålite!

Dehär ha vari en tråki månda! Skrivit mitt tal, de blev jättefånigt och troligen allt för kort. Men ja e lite för lat för att träna på de, så de blir väl bara att börja prata sen när de e min tur. Åså säger mamma att ja int har nå problem me å tala? folk ja känner ja, absolut int FRAMFÖR en massa människor och de hör på vad jag säger! Usch!

Ikväll är det näst näst sista jomppatimmesaken! Ja som ha börja tycka om de och börja hänga me i didär sakerna vi gör, åså far vårt hurtiga människa på någå utbytes! Får hoppas de kommer någon annan istället för henne..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar