Sidor

11 nov. 2011

Äntligen fredag!

Denhär veckan har gått fort! Kan hända att det är för att jag knappt varit i skolan...
Men hursomhelst; i helgen blir det att fara hemhem! Det var flera veckor sedan sist, så det skall bli så skönt att slippa hem på mer eller mindre semester.
Tänk va lyx, behöver inte göra nånting egentligen! Men före det så skall jag diska, fara på gymmet och packa ihop saker, så vi slipper hem så fort som möjligt ikväll.

Det var ju idag magi skulle hända! 11.11.11 kl 11.11.11! Men såvitt jag vet, hände det nog inte så mycket.. Jag tror vi satt och åt lunch, det var väl det. Så extra mycket medmänsklig kände jag mej inte, världen gick inte under och vad jag vet just nu, blev det inte mat åt alla och världsfred heller.

Kvällens planer blir netti-puben med bästis; öl och mycket mycket snack! Synd bara att puben stänger redan klockan 2..
Lördagen är nästan tom, förlovningsfest på kvällen! Och sen på söndan farsdagsbrunch, kållbykaffe och hem till Vasa igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar