Sidor

12 nov. 2011

Lördag!!

TJOHO!!! Äntligen helg med lugn o ro, soffa och tv, kompisar och netti!

Att bara vara ledig är så skönt! började dagen med kaffe och film. "Marilyn and me" var jättebra, gullig hela vägen igenom, men väldigt sorglig i slutet...
Sevärd!!!

Resten av dagen är väl fullplanerad, jag som är ledig. Men tvättning av kläder är på gång, så nu blir det bäl att städa till sej lite före söttot kommer och hälsar på mej!
Sen ikväll skall vi på förlovningskalas till en väninna!

Presenten blev lite som den blev, tyvärr. Paketpappret var för litet, dessutom svart. Men hellre svart än jupapper, tycker jag!
Kameran glömde jag hemma, det är ju lite surt, jag som skulle ha en massa foton från allt möjligt! Jag glömmer alltid o ta med den.
Tar jag med den, glömmer jag att fota.
Fotar jag, så lämnar bara alla fotona på kameran endå flera månader utan att jag får något gjort..
Är man glömsk så är man!
Men med på glöddrundan skall den nedrans kameran iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar