Sidor

10 nov. 2011

Dåligt minne


OJ!!

Kom plötsligt på att jag har en blogg... Det slog mej plötsligt, då jag satt och lagade ett nytt album på facebook!
Jag skulle ju börja skriva med jämna mellanrum, men så blev de inte riktigt. Kanske jag borde börja med nya tag nu istället!

Jösses vad det är jobbigt att skriva på ett tangentbord med omplåstrade fingrar...
En varning; slöa knivar är livsfarliga!

Men nu är det höst! Nästan vinter... Tänk, nu för ett år sedan var det hur mycket snö som helst! Nu är den på plussidan! Voi voi...
Men med hösten kom en ny lägenhet, som vi båda har gjort oss hemma i. Efter många om och men, vill säga, när det kommer till var saker skulle vara och bla bla bla...
Men slutresultatet blev bra tycker jag! Nu trivs bi, riktigt som hemma. Och tänk, dethär är första gången under den tid jag bott i som jag bor, sover och har mina saker på samma ställe! Det är ju riktigt lyxigt...


Det är några saker som ännu fattas, förstås. Som till exempel TV-kanaler!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar