Sidor

2 jan. 2023

2023


En är 6,5 år ungefär.
Den andra är strax över 7 månader.
Den yngre ser upp till den äldre, han är det bästa som finns, den roligaste, den busigaste, den mest perfekte!

De är så olika varandra, när det kommer till allt! Iallafall nästan.
Jag satte o läst lite vad jag skrev om Harald, då han var liten, och ångrar lite att jag inte bloggat om Emil, det är en bra dagbok! Jag kunde skriva riktig dagbok? Papper o penna? För man glömmer ju!

Men olikheterna! Harald åt nästan inget, gillade inte nya saker, fara någonstans eller folk!
Emil ÄLSKAR mat, är nyfiken (Harald har blivit mer nyfiken med åren), och har inget emot folk, inte ens nytt folk. Spännande!

Nytt år, 2 månader kvar av mammaledigheten. 
Iår börjar Harald skolan, kan det faktiskt vara sant?
Iår är första året på många år jag är medicinfri, terapifri och fri från panikattacker och depression. Ångesten är hanterbar. 
Iår blir bra, bättre än flera tidigare år!

2 kommentarer: