Sidor

1 jan. 2022

Gott nytt år!


Jag stressade inför julen, i vanlig ordning.
Helt i onödan, i vanlig ordning!
Bara för att det är vanligt, betyder ju inte det att det är bra...

Nej vi firade julen hemma! Harald var lite flunssig torsdagskvällen, och på julafton hade han feber. Stackars liten!
Men det gick ingen nöd på oss! Vi fick julklappar och julmat från både fammos och mommos. Vi var hemma och myste bara vi 3! 
Nyåret blev likadant, men betydligt friskare! 

Nytt år! 
Iår blir det mycket nytt; 
nytt hem så fort huset blir klart, kanske bara en månad eller 2 kvar till flytt! Tänk att vi äntligen då skall få ett riktigt hem! De senaste 2 adresserna har kännsta mycket tillfälliga, även om vi hunnit bo flera år på båda ställena 

Nytt syskon! Eller det är ju Haralds syskon. (Han skall också få ny kusin!) Beräknat till 27.5, men allt tyder nog på att det blir en juni-unge, men det kan man ju inte veta på förhand. Harald önskar en lillasyster, så får se!

Jag tror vi fokuserar på det nya året. Det gamla året 2021 var för fyllt av uppåt och neråt så jag vet varken ut eller in! 
Det mest positiva med året är väl iallafall att jag är medicinfri, en depression som är nästan helt försvunnen och en ångest som mer och mer sällan gör sig påmind! Att jag klarar av o göra saker och tillockmed ganska spontana saker, utan en konstant oro och ångest, är riktigt skönt!

Nytt år, nyafriskare tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar