Sidor

18 jan. 2017

Bumbleride


Här före midsommar vann jag en vagn på ett lotteri! Det var lite häftigt!!
NU har den kommit, sådär 7 månader senare.
Egentligen var det en tvillingvagn jag hade vunnit, men eftersom den kom i fel färg så frågade jag om "min" färg hade kommit i nån singelmodell istället?
Så här kom den; vår nya sittvagn! Blå och vacker!  

Harald är inte så för dethär med att sitta upp ännu, men vi övar lite i gången så att vi kan börja använda den sen när liggvagnen inte intresserar längre. Jag har lite gått och påstått att Harald inte är så intresserad av sittvagn, men helt ärligt så brukar han ju mest sova i vagnen.
Vi brukar ju inte gå i stan eller så tillsammans där det har funnits något värt att se, och i prisma brukar han sitta i shoppingkärran och därifrån ser han ju saker!
Så om vi skulle gå på stan tillsammans så kanske han skulle vara lite intresserad av att sitta upp och hänga med?

Problemet med denhär kärran är att han är framåtvänd och inte ser mej. Så det kan ju hända att han tycker det är lite läskigt, morsgris som han är. Men den går att öppna upp i sufletten så att det blir som ett titthål, så kanske det duger!

Men ennu använder vi den bara hemma att sitta i köket, så att han kan se på då jag lagar mat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar