Sidor

19 aug. 2016

Baby redan två veckor ♡

Här lever vi och mår i vår lilla babybubbla.
Idag är vår lilla bebis redan två veckor! ♡
Vi har börjat opponera oss om nätterna och är helst vakna, och sover hela dagarna.
Svårväckt liten rackare! Man skall inte haka opp sig på didär 3-4h mellan måltider, men då det börjar bli 6-6,5 h tycker jag han borde va hungrig, de sko ju jag vara!

Vi trivs och myser, bäst sover han ännu i famnen och blir lite nervös i vaggan stackarn. I vår säng duger också fint! Samsova är ju bäst! Vem vill nu sova ensam när man har möjligheten att sova tillsammans med någon..

På barnrådgivningen i onsdags var det vägning och mätning! Han har gått upp 300g sen veckan innan och har vuxit 3cm sedan födseln, så han växer ju minsann! Och här går jag ännu och är nervös över huruvida han äter för lite...


Han är glad, han är pigg, han är bäst! Ibland tittar han extremt skeptiskt på mig, jag undrar nog vad han tänker då.
Viftande med armar och ben, sparkar och viftar lite mer, charmar alla som ser han, och jag kan sitta och bara titta på honom hur länge som helst...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar