Sidor

17 juni 2016

Shopping

Sommarrean är i full gång märkte jag då jag kom till stan igår! 
Alltså man blir ju så lycklig av alla stora röda skyltar med -70%, -50% och -30%!
Som vid Kicks, där man kunde ha köpt en Gucci-parfym för knappa 40€.. 
Det blev inga parfymer för mig, och de hade varken hud- eller hårvård på rea.

Men vid Vila finns kläder! Och en massa fina saker på rea... 
Jag vill faktiskt inte köpa mera mammakläder, jag vill ha kläder som kommer att passa efter graviditeten också! Helst mjuka och lösa kläder...
Så klänningar! 

Jag hittade två stycken klänningar på rea. Den ena är en lång blå och härlig klänning med ett brunt och fint flätat bälte. Den var nästan lite stor, men det fick vara så då.
Och andra en vit skjortklänning med knappar och bälte. Riktigt fin!


Sen tittade biträdet lite på den tröja jag hade, som är lite noppig och lite söndertvättad men ack så skön.
Hon påpekade att de hade fått in nya såna, i nya färger. 
Helt plötsligt stod jag där med en tröja, något fräschare än den jag äger från förr och helt noppfri!


Sist men inte minst en A-klänning, som biträdet kallade den. Jag blev barnsligt fötjust i den, speciellt då jag fick prova ett bälte med den. Blåvitrandig med brunt bälte till!


Och alla dihär kläderna passade fint på min mage, utan att de klättrar för högt frampå som alla mina nuvarande klänningar gör. Så nu får jag vara fin resten av sommaren! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar