Sidor

17 juni 2016

Babyshower

I tisdags fick jag världens överraskning!
Vi var på väg till Mirellas på kaffi o terass-skådning. 
Vi svänger in, och ser vägen full me bilar och terassen pyntad med ballonger och vimplar. Tufft!

Inne i huset fanns en massa underbara kompisar!! Jag lämnade och flinade o fnissade som en idiot i fåston. Alltså på riktigt! Vilka sötisar!!
Vi drack lite skumppa, och gick ut på terassen på kaffe. En massa mat och sött hade de bakat och fixat! Där ute satt vi tills flickona börja frysa. 

Inne fanns presenter! Ett helt bord fullt me saker bara till mej! Jisses. Att öppna presenter medan ALLA tittar på känns lite skojigt/konstigt/uppassande. Många finsa grejs fick jag!


Presenter!
Här gissade flickorna på födelsedatum, längd och vikt.
Får se vem som vinner!

I presenthögen fanns en massa olika saker; blöjbaby, stickat, virkat, sytt, nalle, bok, nappar...

Och så skrev de post åt vår lilla trollunge. Jag fick int int läsa dem ännu, så nu ligger hela lådan på byrån och väntar på andra tider.


Blöjbeibin tyckt jag var lite tuff. Åså såg den så söt ut i babynestet. 

Så hade vi en lite frågesport (jag svarade fel på typ allt..), blöjbytartävling (jag förlorade med råge! Men sånt får man träna på BB sen..), mäta-magen-gissning... 

Det var helt fantastiskt roligt! Jag fnittra ännu då jag kom hem. Löjligt glad ännu dan efter. ♡ 

2 kommentarer:

  1. Blöjbaby istället för blöjtårta alltså..? Så himla rolig idé!! :) Jag bloggade också häromdagen om en babyshower, ifall du är intresserad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst va de en rolig ide, jag har aldrig sett en blöjbaby tidigare! Den såg så söt ut att jag knappt vill packa upp den ;)
      Ni såg också ut att ha haft en rolig babyshower! Knäckebrödpizza lät gott :)

      Radera