Sidor

15 maj 2016

Megaloppis @Botniahallen

Idag var det loppistime med Mirella! Jag visste på förhand att det är mycket folk, typ ALLA kommer med bil, att folk beter sig som som galningar och majoriteten saknar förstånd.
Så medan jag väntade på M, så stod jag en stund och tittade pä människorna som stod mitt i Botniahallen, där var säkert redan 2000 per!


Efter mycket skuffande, puffande, köande, tittande och annat som påminde om jeppisdagarna Gammaldagstorg inomhus, så kom  vi ut därifrån tomhänta. Visst fanns det jackor, väskor, skor och allt möjligt.. men man blev lite nervös av folkmängden.


Folk hade inte bara loppissaker, utan vissa (föreningar) hade bakat, där fanns några småbutiker och Stormossen. 
Jag fastnade på Kodials grönsaker! Han hade med sig hopvis med grönsaker, frukt, kokosoljor, ingefäraprodukter och CHIPS! Gissa vad jag kom hem med...


Så det var den utflykten! Fick minsann sett myki folk idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar