Sidor

11 maj 2016

Frissabesök

Jag är inte ofta till frissan, max 2 ggr i året. Lite sällan kanske, men jag har inget emot att håret blir lite långt, hag använder hemskt lite hårprodukter eller plattång som sliter på håret. Inte lockar jag det heller, så det är bara solen slm sliter på det, egentligen.
Men nu har jag klippt det lite!
Jag ville ta några fina selfien utomhus, men det blåste något så det var lite svårt att få med håret på bild! Men annars är det ju för härligt ute nuförtiden, med björkarna som slår ut o gräset som doftar. (Och OJ vilken tur att jag inte är pollenallergiker!)




Jaa, på väg till frissan hoppade jag till påväg ner i parkeringshallen. 
Jag riktigt måsta ta en bild på den när jag gick upp därifrån. Den är ganska stor och i plast, men vad är den där för?
Visserligen såg jag inga duvor nere i grottan, så det skrämmer antagligen bort dem?

Nu blir det nog att fara ut o njuta lite av solen! ♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar