Sidor

18 feb. 2016

Nya tag

Efter dagens negativa känslor kör vi positivt idag.
Tillexempel Fazers nya chokladplattor! Senast jag var i butiken kunde jag inte hålla mej ifrån dem längre. Jag tänkte bara köpa en, mek plötsligt var alla 4 sorter i vagnen och nu på bordet. Än så länge har jag bara tittat på dem, och varit helt nöjd med att de bara är är hemma.
Det är ju lite fånigt... men ikväll måst jag nog ha chokladprovsmakning med sambon ♥


Idag skall min kompis till Kokkola! Jisses vad spännande!!
Tänk att de skall bli föräldrar vilken dag som helst! Hur roligt som helst, blir ju alldeles lycklig av bara tanken! 

Själva är vi i vecka 17! Det känns också häftigt. De nya mammabyxorna är min räddare då min mage känns obekväm i mina gamla byxor... men de nya byxorna är också fina! Mjuka och härliga, jag skulle kunna gå runt i dem resten av livet!
Kan knappt vänta tills vi får fara på nästa ultraljud i mars!


Ha en bra dag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar