Sidor

24 nov. 2015

Doftljus och snö

Idag har jag fått mitt första buzzadorpaket! Såå skojigt!
Jag tänkte inte hitta r-kiosken där jag skulle hämta paketet, utan började med att trava in på en siwabutik! Hoppsan...  kassörskan såg lite förvånad ut när jag frågade om inte dethär var vörågatan 20? Men nejnej, det var tillbaks mot trafikljuset och höger.  Hoppsan. Det var en lång dag på jobbet, skyller jag på.
Men vi hittade sedan!

Jag fick fyra olika ljus. Två av dem skall jag ta med mig till stan imorgon, så ja får "buzza" lite.. alla tycker väl om ljus lika mycket som jag? Visst?
Jag skall tända den o fota dem imorgon!

Snön är kvar! På gott o ont; det är ännu vackert ute, men glashalt...
Jag är överlycklig nu sålänge det är snö! Men den mpste väl få smälta bort så att "den riktiga snön" kan komma sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar