Sidor

25 okt. 2015

Helgen

Helgen har spenderats i jeppis.  Föräldrarna är mitt i sin flytt och renovering till sitt nya hus! Så det är en del jobb när man kommer hem.

Igår körde jag för första gången i mitt liv släp! 
Jag! Släp!
Det var spännande! Mamma satt brevid och var rädd, men bara lite i början..
Efter dagsarbetet for vi till Friends&brgrs! De va ju gott!
Det kommer inte ens nära Smiths burgers, men på en god andra plats..

Mot kvällen var jag med sambon hem till Anna och Simon på kaffe. Vi tittade pä deras nya barnvagn; riktigt snygg röd Brio med bra svänghjul. 
Så där satt vi o flummade till småtimmarna.


Idag har vi flyttat ett vedlass, och nu har vi bakat ananaskaka och väntar kaffefrämand!

Småningom beger vi oss till Vasa sen! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar