Sidor

18 juli 2015

Lördag

Var o hälsade på flickona på commerce idag o drack kaffe. 
Förbi kom en grupp me flickor som va på möhippa! Bruden fråga om hon fick fläta mitt hår! Oj, tänkte jag. Men visst, nog fick hon väl de om hon nu vila. 
Jag kan ju allti ta bort den om den ser förfärlig ut,  tänkte jag. 
Men jag tyckte den blev riktigt fin faktiskt! 

Sen blev de lite pinsamt då hon ville ha betalt för den servicen (säkert till inträde till krogen och sånt), men jag hade som inget! Några kronor och 55 cent! Nåja, voi voi.


Jag äter jordgubbar dag och natt nu. Jordgubbar och honung, med glass eller kvarg, guu va gott! Alltför gott. Får no börja springa på gymme nu igen om ja ska ita såhär mycke honung. 


2 kommentarer:

  1. Haha, vad roligt att läsa, var själv med i den möhippa gruppen! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj hej! Va lyckat att du läst dehär då! :D hoppas ni had en bra kväll, såg ut o va roligt iaf! :)

      Radera