Sidor

15 maj 2015

Fredag!

Nu är det körfestival i vasa! Det är roligt, även om jag aldrig ha varit på det o sett på. 
De som var vid Commerce idag va riiiktigt duktiga! Så roligt att höra på!



Har magproblem nu igen. Inte roligt. Men tänkte att eftersom nu åt kvällen så lådde jag inte alls illa längre, så kunde jag äta något jag var sugen på. Och djiis ja va sugen på grillad kyckling!
Sambon for till butiken före han hämtade mej, så han skulle ta lite grillad kyckling till mej. Min sambo gör alltid så gott han kan. På skylten stod det grillad kyckling, så han tog ett litet paket från hyllan.

Vad kommer min älskling hem med? Grillad tunga! Jag vet inte ens från vilket djur! Kunde vara gris, e lite för lite  för att vara ko. Men tunga. Heh.
Sambon fick äta den själv. Men jag tror inte han ens smakade på den.


Nu är det helg! Jag jobbar hela långa helgen, men va gör nu de. De e ju snart semester endå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar