Sidor

30 apr. 2015

Glada vappen!

Idag har varit en minst sagt intensiv dag! Dagen började lite dåligt, men fortsatte lite bättre.  Helt plötsligt sade chefen till mej att det finns en ledig tjänst i vörå på konditorie!
Oj!
Jag sa att jag skulle fundera på saken. Det finns så många olima faktorer som påverkar... oj oj, det är nog minsann en funderare.

Idag har vi packat upp terassen. Det var inte klart då jag for hem. Väldigt lite var klart när jag for hem, men jag var iallafall klar med mitt! Så hoppas jag att de andra är klara med sitt.

Så imorgon öppnas terassen! Det skall bli så spännande! Hoppas verkligen att det inte regnar och iallafall är lite soligt... detär så tråkigt annars!

Nu mjöd med gris. Sambon har typ helt själv gjort mjöd! Helt gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar