Sidor

13 aug. 2014

banandiet!

Här är en diet som funkar bra!
Banan, ris, kyckling och cocacola! Spring ofta på wc, sov massor och drick mycke vatten! Man tappar flera kilo på bara ett par veckor!!

Nejmen, jag blev ju sjuk under greklandsresan, vilket resulterat i att min mage inte fungerar normalt. Nu efter flera sjukhusbesök och diverse prover, är det fortfarande ingen som riktigt vet vad detta beror på.
Jag skall ännu lämna in prover om jag skulle ha en eventuell parasit, men om det också är negativt är det ingen som vet varför jag mår illa jämt....

Men är eventuellt på bättringsväg, efter att fått höra att man kan må illa och ha svårigheter att äta många veckor efter matförgiftning...

Så där är det, mitt liv för tillfället. Som består av bananer, ris, kyckling och chips.
Men de blir nog bättre än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar