Sidor

10 nov. 2013

Veckans inlägg?

Jag har varit dålig på bloggandet i veckan.
Jag vet.
Men jag har gjort annat! Börjat på nya jobbet, försökt få klart slutarbetet... de e visserligen bara två saker, men det har räckt och blivit över!

Jag har annars ett roligt jobb, med roliga bilder i det fina kontoret...





Och så bakar jag bullar varje dag! Det går lite sisådär här i början att få det riktigt perfekt, men de blir säkert bättre så småningom!


Sista arbetsdagen så fick jag koka grisar, de va spännande!


Sedan har jag druckit kaffe. en hel del!
Kaffe bryggt på nymalda bönor är det bästa som finns!!! speciellt ur den rosa muggen <3


Sen så har det varit farsdag! Idag!
Så blev det god mat och kaka!


Köttrullader med ost, svampar och timjan!

Blötkaka!

Elvis

Så, bra helg! Dessutom lite shopping, jag som inte skulle shoppa... men de bara blev så.
Så imorgon blir det att fara till baken och växla pengar, nästa helg blir det norge! jee!

hel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar