Sidor

28 nov. 2013

Morgonmöte och juldekorationer

Började idag dagen med att gå på möte. Egentligen ville jag bara stanna hemma och sova.... men vem vill nu inte det! Iallafall tog jag mej tid, det var hööögt uppe på 10:onde våningen ovanför bion! Jösses de va fint där..


Kaffe och bulle

Det fantastiska pappret!

Sedan tillbringade jag tid vid mitt jobb, även om jag inte jobbade. Fick mycket städat och fixat oc donat, samt fixat juldekorationer så att det skall vara fint där!

Tomte-pepparkakor

Julgran med paket från Polarn och pyret



Juleljus

Jultårtor!

Min fina juldekoration!

Sedan då jag for från min arbetsplats, så ringde de därifrån igen. och ville ha batterier till en våg... och bananer... och choklad... och mat... och jösses!
Så eftersom jag inte hade så mycket annat för mej, så for jag och shoppade lite åt dem. Visserligen visste jag nog att bananerna och chokladen var menat som ett skämt, men jag tänkte att de kanske var hungriga, och bananer är inte så dyra, så jag köpte bananer och choklad åt dem iallafall, så att de får lite mat!

De var min lediga dag! Nu är den snart slut, och ännu skall maten lagas.. troligen blir det inget gym idag heller, de e litet trist, men då borde jag sticka iväg nu också..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar