Sidor

15 okt. 2013

Coctail och lunch

Idag trodde jag min bil skulle få ny högerspegel.
Men så bidde de inte.
Men kanske senare i veckan!

Annars gick jag en tur på stan, och borde ha lämnat plånboken hemma...
Fast egentligen tittade jag efter en stjärna på fot att ha i fönstret, riktigt fina sådana hade de nog vid Clas Ohlson, men de kostade just nålite...
Med vid Anttila fanns saker som jag tänkte addera till min önskelista! Coctailglas!
Coctailglas!
Ännu snyggare hade de vid Sisustus INN, men där var de ju riktigt dyra... men de hade fina ränder och var helt underbara <3

På hemvägen tog jag med mej ett Proteinmonster från Sweet Vasa. MUMS!
Även om det var helt vansinnigt myki... grundsallad, rökt lax, tonfisk (som jag valde bort..), ägg, kyckling och frön&nöt-blandning. Och citrusdressing!

Lunch

Idag har också handledaren skickat sina kommentarer på mitt slutarbete!
Så nu kan jag jobba hårt och kanske någonsin bli klar med det! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar