Sidor

14 okt. 2013

Fönsterputs

När man har så mycket fritid som jag så blir man överdrivet uttråkad.
På många olika sätt.
För många olika sätt.

Men sedan efter lunchen med sambon, så har jag nu insett en grej.
Solen skiner där ute. Då syns allt damm och... min skitiga fönster som jag inte tvättat på ett år.
Dammet är ännu inte så farligt, då jag endå städade i torsdags.
Men fönstren borde jag kanske ta tag i!

Så, jag skall hitta något roligt på youtube, som Magnus Betnér jag bara lyssnat på 156 124 000 gånger, ungefär. Denna städning skall sedan firas med... något... såsom klädtvätt, som också borde göras.

Imorgon skall min bil få ny backspegel! wohoo, jag kommer att kunna se bakåt på högersida igen, istälölet för bara trottoarkanten!

Undrar om jag kan få ny tuta också?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar