Sidor

9 aug. 2013

Snögubbe på konstens natt

Vi är inte fåniga på min arbetsplats, vi har bara lite tråkigt ibland. Och efter en lång dag med en MASSA städning och brist på kunder, så är det en bra idé att bygga en snögubbe me all dendär isen som man skrapat loss ur frysen (eftersom man inte orkade vänta på att den skall frosta ur sig)

Arkens snögubbe

Så en snögubbe, den 8.8 2013, på diskbänken. Här är den. 
Den skulle få ögon och så, men om man tryckte dit något så gick den sönder eller de hållsta int på den, och vi had knappt heller något passande!

Det var då int så kul att komma hem; fick köra varv efter varv för att hitta någon parkering. Vadå just nålite folk! O folk som int har förstånd att hålla i sina barn! Kommer jag backande så har jag vääldigt svårt att se någon unge som springer runt kors och tvärs, de e int mej dem skall se surt på, dem skall se surt på sig själva!

Det är annars bra att bo mitt i stan! Vi behövde inte gå på någå konstens natt, vi såg så fint från fönstret! Eller om man sträckte sig ut lite o kikade, så såg man hela carneval-paraden! Annars var vi båda så trötta så vi hade inte ork/lust med en massa folk...

Idag däremot blev jag väckt av en kamrat, som tycker jag skall till Kodial nu igen. 
happ happ, iväg då bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar