Sidor

31 juli 2013

sista Juli

De börjar bli augusti! På sätt och vis är de ju ganska hemskt, har inte hunnit fara till varken Strampen eller Faros på hela sommarn! Men kanske vi hinner dit än, de e väl sommarn en bit in i augusti än, visst?

Gårdagen var riktigt besvärlig! Har städat servicehuset, och det var något av det äckligaste jag någonsin gjort. Aldrig mer! Med skit opp längs väggarna och en stank som var outhärdlig, så städade jag där i typ 2 timmar. Inte skoj. Men som sagt, aldrig mer.

Och Ollis! En massa massa folk! Det var visserligen inte så mycket känt folk ute. Jag fick höra att jag ser ut som en afrikan (!?) och jag fick halva min öl på golvet.. Men vårrullarna mot seinon reder väl upp vilken situation som helst! Några djupa tankar om barn, våldtäkter och rasism, så vetja he vart en bra kväld åv he!

3 arbetsdagar kvar tills helgen nudå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar