Sidor

26 maj 2013

Söndagar

En sak är jag duktig på; sitta i soffan.
Min stooora häääärliga soffa!
För att en dum sak med söndagar är att jag är lat. Jag är en riktigt lat människa som tycker om att ligga i soffan och se på TV tills jag får huvudvärk.

Men eftersom det var så fint väder så störde det lite, som tur var, så även om huvudvärken redan hade slagit in, så blev det faktiskt gym idag igen! flyttar snart in där, på riktigt! Har hittat en ny rolig apparat, som jag måste visa väninnan nästa gång vi far dit, om hon kanske förstår nyttan med den. För enligt apparatens manual, så skulle det motsvara ett 60 minuters träningspass om man stod 10 minuter på den? jå selvä!

Men imorgon är ingen vanlig dag; det är måndag!!! jaa... just de, va ska ja göra då?
På kvällen får jag fara på bio iallafall! woohoo!! =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar