Sidor

1 maj 2013

1 maj!

Gick till jobbet idag, och OMG de var ballonger överallt på helaa torget på alla bänkar och JÖSSES om man skulle ha så många ballonger själv!!!
Som ett litet barn kände jag mej i det tillfället...

Ballonger!!

Ballonger överallt!!

Marknaden var väl annars sig lik; godis, godis, kläder, godis godis godis! 
Ingenting köpvärt, med andra ord. Hade hoppats på kringlor eller struvor, men de fanns int iallafall från morgon..

Från Central hade vi också en förstaklassig utsikt över första maj paraden! De spelade högt och fint, och det hela såg mycket stiligt ut!

Första maj-paraden

första maj-parad

mera parad

flaggor i parad

Vid Central hade vi pyntat hela stället med serpentiner och ballonger!



Den ljuvligaste desserten måste nog ha varit denhär! Mango, vattenmelon, honungsmelon, vindruvor och jordgubbar pluss något jag säkert glömt. Allt detta fick man doppa i chokladfontänen!

Jag säger int att jag vill ha en, för jag skulle knappast använda den just nångång iallafall eftersom den var så klåttig att hantera, men visst skulle de va kul o ha en!

Dessert

Chokladfontänen!

Så, min vappen och första maj bestod av jobb! De va ju skoj..
god mat var de iallafall, och folk var ju nöjda!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar