Sidor

5 feb. 2013

Inlägget har ingen rubrik

(bäst så?)

Iallafall, har hämtat mej efter helgen typ nu!
Igår blev det så jobbig träning så jag trodde jag skulle svimma när jag kom hem. Int fullt så farligt var de kanske, men just då kändes de så. Ikväll lite lugnare träning i form av Bailationo, imorgon Aerobic. På torsdag förhoppningsvis gymmet igen!

Helgen var annars helt vansinnigt trevligt! På lördagen roade jag och sambon oss med att sparka en isbit från Kuntsi/stramppen till vår närbutik Sale. Folk tittade lite konstigt då vi ack så stiligt dribblade förbi folk som kom gående emot oss.
Sist vi var ut o gå var det jättemycke folk ute i solskenet! Nu var det knappt någon? Eller kanske de e mera folk i farten på  soliga söndagar än molniga lördagar...
Men iallafall...

Sen har vi fått inviga vårt pokerspel! och testat pampasspel! Visserligen var jag dålig på båda två, men sällskapet var underbart iallafall!

Mina få spelmarker

Simons och Annas måånga spelmarker

Pampasspel! (suddigt..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar